Thursday, September 10, 2009

First Time Beli Barang By On9

yeah,,,,akhirnya bleh jgak bli brg on9 kat internet.mula2 x brani,takut kena tipu la,apa la.jd senang
kita kena la branikan diri mengambil risiko.zaman kan dah berubah,dunia dah maju.
cita dia mcmni.aku bekenan la nak bli brg PC dkat subang tu nama dia modernoPC.xpi nak pi jauh.so aku cari jalan untuk buy on9.nak taw brg apa???jeng3.kedai PC dia stai Oooo menjadi inspirasi dkat aku untuk bukak kedai mcm tu jgak.ceeyy ...brangan bleh aku ni.hahahaha.......nanti brg tu samapai aku post len nah......Kedai modernoPC ni la yg byk bgi inspirasi nak buat modding PC.apa dia mooding PC??
mai cek nak bgtaw,tp klu sapa nak taw,contoh2 member aku pnya mooding PC mcm ni lar.....



PC ni stai kott.guna Casing Cooler Master Scout Mooding PC.bleh buat lagi satu PC mcm ni lah.hehehehehe



okeyhh.....stakat sini saja.klu ada rezeki aku postlen.bg adek2 yg amik UPSR.all the best.

No comments:

Post a Comment